Horsens OK har en klubtur til det Nordjyske med løb i Blokhus Klitplantage 13-14. juni.
Og du kan løbe med gratis på deres baner lørdag den 13. indtil 12.30, hvor deres konkurrence starter, og igen efter 15.00. Der er SI enheder ude.
Søndag kan der løbes til ca. 11.30, hvor posterne samles ind.
Du kan også løbe med i klubbens pointløb søndag kl. ca. 10.00. og 1 time frem.
Der er følgende baner:
Bane 1, Svær lang, ca. 8,0 km
Bane 2, Svær mellem, ca. 5,7 km
Bane 3, Svær kort, ca. 3,4 km
Bane 4, Mellemsvær, ca. 4,4 km
Bane 5, Let, ca. 2,9 km
Bane 6, Begynder, ca. 2,5 km
Mødested er i den sydlige del af Blokhus Klitplantage på p-plads på Hunetorp Klitvej/Kystvejen. Mål tæt på P plads ved Kystvejen og cirka en km til start på Rødhusvej.
Giv gerne besked til Eigil Nielsen, Horsens OK, senest 1. juni hvis du ønsker en bane: eigil.nielsen@outlook.dk
